null

Retourneren

Retourneren

Bij Junama NL zijn we ervan overtuigd dat u tevreden zult zijn met uw aankopen. Mocht u om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn, dan heeft u 21 dagen na ontvangst de tijd om uw product te retourneren om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen.

Controleer uw levering
Controleer na levering direct uw pakket. Als uw aankoop beschadigd is, verkeerd is geleverd of als er een product ontbreekt, neem dan binnen 48 uur na levering contact op met onze Klantenservice via support@junama.nl

De Junama NL online shop kan alleen retourzendingen en klachten van klanten accepteren die betrekking hebben op artikelen die u via onze online service hebt besteld. Voor artikelen die elders gekocht zijn kunt u contact opnemen met de detailhandelaar waar u het product gekocht hebt. Evenzo is het niet mogelijk om artikelen die in de Junama NL online shop zijn gekocht terug te brengen naar een fysieke detailhandelaar.

Hoe stuur ik (een deel van) mijn bestelling terug?

Als u niet 100% tevreden bent met u aankoop, kunt u uw bestelling binnen 21 dagen na de ontvangstdatum retourneren en in aanmerking te komen voor volledige terugbetaling.

Als u een artikel wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice: service@junama.nl en vermeld het bestelnummer en details over het product dat u wilt retourneren. Wij sturen u dan zo snel mogelijk een bericht toe met instructies voor het retourneren van artikelen uit uw bestelling.

U kunt eventuele schade tijdens het vervoer voorkomen door de goederen zorgvuldig te verpakken. Gebruik gewoon de originele verpakking, dat is ook beter voor het milieu. 

Belangrijk! De geretourneerde artikelen moeten in hun oorspronkelijke staat verkeren. De producten mogen slechts in zoverre zijn gebruikt als voor de inspectie ervan noodzakelijk is, op dezelfde wijze als producten in een fysieke detailwinkel redelijkerwijs vóór de aankoop kunnen worden geïnspecteerd. Geretourneerde artikelen die tekenen van slijtage vertonen, kunnen wij niet opnieuw verkopen. In dit verband behouden wij ons het recht voor vorderingen tot schadevergoeding in te stellen.

Retourkosten

Retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Wij zijn niet verantwoordelijk voor artikelen die per ongeluk naar ons zijn verzonden. Daarom raden we u aan een postservice te gebruiken die de waarde van de geretourneerde producten garandeert en/of een trackingnummer levert.

Verkeerd artikel ontvangen

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. Hoe kan ik het laten omwisselen?

Het spijt ons om te horen dat u een onjuist artikel hebt ontvangen. We kunnen dit corrigeren als u ons een bericht stuurt met de volgende informatie:

1. U bestelnummer
2. Productnaam en code
3. Foto van het onjuiste artikel

Kan ik een artikel ruilen?

Helaas bieden we geen ruilservice aan. Stuur in dit geval uw artikel(en) terug en bestel opnieuw voor een vervanging. Uw terugbetaling wordt verwerkt zodra we u ongewenste artikelen ontvangen hebben.

Retourprocedure
Makkelijk een product retourneren

Stap 1

Stuur een e-mail naar service@junama.nl en vermeld hierin uw ordernummer, e-mailadres, producten die u wilt retourneren, retour reden en voeg eventueel foto's/video’s toe & verstuur uw retouraanvraag.

Stap 2

U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie op de retour aanvraag. Hier in staat een link om het retourlabel te downloaden en te printen waarmee u jouw retourzending naar ons magazijn kunt sturen.

Stap 3

Zodra we uw product hebben ontvangen, is de terugbetaling afhankelijk van de door uw geselecteerde betaalmethode. Als u met een creditcard hebt betaald, wordt het bedrag op die kaart teruggestort. Als u met PayPal hebt betaald, wordt het bedrag daar teruggestort. De meeste creditcardmaatschappijen betalen binnen 5 werkdagen terug, maar dit kan per creditcard verschillen. Betalingen via IDEAL of bankoverschrijving worden binnen 14 dagen na retournering van uw Junama product overgemaakt.

Wie ervoor kiest een product van Junama aan te schaffen, mag terecht uitmuntende kwaliteit verwachten. Mocht u zending desondanks niet aan u verwachtingen voldoen of defect zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Ons supportteam staat klaar om u te adviseren en te informeren over uw product en eventuele verdere informatie. We proberen altijd binnen 24 uur te reageren.

Algemene voorwaarden:

Binnen 21 dagen na levering accepteren wij retourzendingen voor een volledige terugbetaling als:

1. De Junama NL online shop kan alleen retourzendingen en klachten van klanten accepteren die betrekking hebben op artikelen die u via onze online service hebt besteld. Voor artikelen die elders gekocht zijn kunt u contact opnemen met de detailhandelaar waar u het product gekocht hebt. Evenzo is het niet mogelijk om artikelen die in de Junama NL online shop zijn gekocht terug te brengen naar een fysieke detailhandelaar.

2. Het product wordt teruggestuurd in de originele verpakking, inclusief alle accessoires, de verkoopdoos, instructies/handleidingen en alle andere items die oorspronkelijk bij het product zaten.

3. Het artikel wordt geretourneerd voordat de retourtermijn van 21 dagen is verstreken. Als de periode van 21 dagen is verstreken voordat u het artikel hebt geretourneerd, kom u niet in aanmerking voor een volledige terugbetaling of omruiling.

Zodra u retour ons magazijn bereikt, wordt deze verwerkt en informeren we u over de uitkomst.

Als alle originele artikelen aanwezig zijn, komt u in aanmerking voor restitutie binnen 10 werkdagen na ontvangst in ons magazijn. Uw restitutie wordt verwerkt via de oorspronkelijke aankoopmethode: Als u met een creditcard hebt betaald, wordt het bedrag op die kaart teruggestort. Als u met PayPal hebt betaald, wordt het bedrag daar teruggestort. De meeste creditcardmaatschappijen betalen binnen 5 werkdagen terug, maar dit kan per creditcard verschillen.